BOLNIČKO LIJEČENJE (Hospitalizacija)

bolnicka-soba-1200x675.jpg

Kada se budete spremali za dolazak u bolnicu, sljedite uputstva koja ste dobili od naših medicinskih sestara prilikom zakazivanja termina hospitalizacije. Tako ćete biti sigurni da ste uključili i sve dodatne stavke koje nisu navedene u nastavku teksta, a za koje vam je naznačeno da ih ponesete. Podsjećamo:

  • Nalaz i mišljenje vašeg kardiologa kao i svu do tada prikupljenu medicinsku dokumentaciju u vezi sa razlogom dolaska, ukoliko nam je već niste proslijedili.
  • Saglasnost Fonda zdravstvenog osiguranja i uputnicu ljekara opšte prakse, ako se liječite na račun FZO.
  • Laboratorijske nalaze ako vam je to prilikom zakazivanja termina naznačeno.
  • Pidžama/spavaćica
  • Papuče
  • Osobni toaletni pribor
  • Knjige, časopisi ili stvari koje će vam pomoći da prekratite vrijeme boravka u Centru za srce BH.
  • Naočale za čitanje ako ih trebate

Ne zaboravite ponijeti sa sobom lijekove ako već koristite medicinsku terapiju i ako je naznačeno da ne treba da je prekidate pred operativni zahvat!

Detaljnije o pripremi pacijenta za selektivnu koronarografiju, lijevu ventrikulografiju i operativni zahvat možete pročitati na sljedećim linkovima:

Priprema za selektivnu koronografiju

Priprema za operativni zahvat

 

NA DAN DOLASKA

Na dan kada dolazite u bolnicu, molimo vas da u prijemnom pismu provjerite tačan termin kada treba da se prijavite.

Savjetujemo vam da se u Centru prijavite 10 minuta prije zakazanog termina. Pacijenti će biti primljeni kod ljekara prema redoslijedu zakazanih termina, a ne po dolasku.

Ako imate prehladu ili kašljete i niste sigurni treba li da dođete, molimo vas da za dodatni savjet nazovete naše medicinske sestre koordinatorice sa prijemnih odjela:

  • Tel: 035\309-108 – Medicinska sestra Erna Sejfulović (Kardiološki odjel)
  • Tel: 035\309-123 – Medicinska sestra Leila Ćorhodžić (Kardiovaskularni odjel)

Po dolasku u “Centar za srce BH” dobićete više informacija o medicinskom osoblju i procedurama koje su uključene u vašu njegu i boravak u bolnici. Sestre koordinatorice provešće vas od recepcije do prijemne ambulante.

Rodbina ili prijatelji mogu ostati s vama tokom vašeg prijema u bolnicu. Ako ste pacijent dnevne bolnice i dat vam je bilo koji oblik sedativa, preporučujemo vam da dogovorite vaš siguran prevoz kući ili ugovorite put sa našim transportnim servisom koji vam je na raspolaganju 24 sata dnevno. U našim sanitetskim vozilima i sa profesionalnim osobljem osjećaćete se sigurnije.

Ukoliko ostajete duže u bolnici, medicinska sestra će vašoj pratnji obezbijediti kontakt telefon i telefon odjeljenja na kojem ćete biti smješteni, tako da u svako doba dana mogu dobiti informacije o vašem zdravstvenom stanju.

Naše osoblje je dostupno i putem e-maila mimo radnog vremena, posredstvom kojeg medicinske sestre odgovaraju na postavljena pitanja članova porodice pacijenta koji je hospitalizovan.

Po prijemu ćete biti smješteni u planiranu bolničku sobu, dobićete doručak a potom i terapiju.

Odogovorna sestra će razgovarati sa vama kako bi vas upoznala, opustila i ublažila osjećaj da ste u bolnici. Obavijestite medicinsku sestru ako imate bilo kakve posebne potrebe ili zahtjeve poput otežanog kretanja, oštećenja sluha ili vida, otežanog govora ili specifične kulturne i vjerske potrebe.

Prije nego što započnete sa liječenjem, obići će vas vaš lijekar, kako bi provjerio kako se osjećate i kako biste dobili potrebne detalje o medicinskim tretmanima koji vas očekuju. Ako imate još pitanja ili nedoumica, obratite se svom ljekaru kako bi vam pomogao.

Osoblje naše klinike nosi identifikacione pločice sa imenom i oznakom zanimanja, tako da ćete uvijek znati s kim razgovarate. Oni, pored toga, nose uniforme različitih boja, kako bi vam bilo lakše da ih prepoznate.

Zapamtite da su ljekari i ostalo medicinsko osoblje tu za vas, i da su vam dostupni 24 časa dnevno.

Sobe za pacijente

Svaki pacijent ima pravo da uživa kvalitetan bolnički tretman koji garantuje sigurnost i učinkovitost, te poštuje njihovu privatnost i dostojanstvo.

“Centar za srce BH” posvećen je pružanju visokokvalitetnih usluga svakom pacijentu, što podrazumijeva mir, opremljene i odvojene muške i ženske bolničke sobe, čime se doprinosi očuvanju privatnost i dostojanstva pacijenata u momentima kada su najosjetljiviji.

Smještajne kapacitete smo u potpunosti uskladili sa zahtjevima koji se tiču ovog pitanja.

Ženski i muški pacijenti borave u različitim sobama.

Dijeljenje prostora sa pripadnicima suprotnog spola dešavaće se isključivo u iznimnim situacijama kada je to neizbježno na temelju kliničkih potreba, npr. gdje pacijenti trebaju specijalističku opremu u područjima sa kritičnom skrbi.

No, čak i u takvim okolnostima nastojimo umanjiti bilo kakve neprijatnosti.

Moguće je da će posjetioci suprotnog pola ući u sobu gdje je pacijentov krevet, a to može uključivati ​​i pacijente koji posjećuju jedni druge. Medicinske sestre, ljekari i ostalo osoblje muškog i ženskog pola ulaziće u sobe pacijenata.

Što to znači za pacijente?

Naši pacijenti mogu očekivati ​​sljedeće:

  • Pacijente očekuje miran boravak u bolnici, poštivanje njihovih potreba, privatnosti i dostojanstva
  • Profesionalno i ljubazno osoblje vam je na raspolaganju 24 časa dnevno
  • Svaka soba raspolaže zvonom pomoću kojeg ćete dozvati sestru i ljekara u bilo koje doba dana ili noći
  • Svaka soba ima poseban WC i kupatilo
  • Svaka soba ima TV i internet
  • U sobi u kojoj ćete biti smješteni, boraviće samo pacijenti istog pola kao i vi.
  • Moguće je da će na odjelu biti i muških i ženskih pacijenata, ali neće dijeliti iste spavaće prostorije.

Ako pacijentu zatreba pomoć za korištenje kupatila, član medicinskog osoblja biće s njim, ali drugi pacijenti neće koristiti kupaonicu u isto vrijeme.

Ukoliko osjetite bilo kakav problem poput bolova, gušenja, nesanice, pozvonite i ordinirajući ljekar i dežurne sestre će istog momenta biti uz vas. U “Centru za srce BH” pacijent ni jednog trenutka nije sam, uvijek je u sigurnim rukama našeg medicinskog osoblja i problemi se rješavaju istog momenta.

Ukoliko poželite da razgovarate sa direktorom Centra dr Kabilom, uvijek će vam biti dostupan za razgovor.

Medicinske sestre će vam rado dati odgovore na sva vaša pitanja, od toga kakvu terapiju koristite i zašto do toga čemu služi koji uređaj.

Svi pacijenti vole da budu informisani, to je vaše pravo a naša dužnost.

“Centar za srce BH” kontinuirano prati sva područja od povjerenja kako bi se održao željeni standard boravka svih pacijenata.

Centar se zalaže za dostojanstveno liječenje i nastastaviće da pruža sigurne i efektne usluge i da radi na tome da se svi bolesnici tretiraju jednako, sa dostojanstvom i poštovanjem.

Ukoliko imate bilo kakve primjedbe ili sugestije u vezi sa vašim bolničkim smještajem, slobodno se obratite našem osoblju, i ono će vam vrlo rado pomoći.

Ishrana bolničkih pacijenata

Za pacijente koji ostaju preko noći i duže, pružamo široku paletu ugostiteljskih usluga koje odgovaraju vašim potrebama.

Naši su jelovnici osmišljeni tako da nude veliki izbor hranjivih jela koja će zadovoljiti sve prehrambene potrebe vašeg organizma.

Vrijeme obroka se poštuje, što znači da će sve bolničke aktivnosti koje nisu hitne biti obustavljene na određeno vrijeme, tako da pacijenti mogu da jedu svoje obroke u miru, bez prekidanja, i ako je to potrebno – uz podršku medicinskog osoblja.

Hrana će vam biti na raspolaganju 24 časa dnevno, kao i topli i hladni napici ili ohlađeno, aranžirano voće. Ukoliko osjetite glad ili žeđ, ne ustručavajte se da pozovete dežurnu medicinsku sestru.

Posjete

Ukoliko ste hospitalizovani u našem Centru, posjete može primati svakim radnim danom od 15:00 do 17:00 sati, a nedeljom i praznikom od 15:00 do 18:00 sati.

Jednog pacijenta u isto vrijeme mogu posjetiti dvije osobe sa zadržavanjem do pola sata, odnosno kraćim zadržavanjem, ukoliko to preporuči nadležni ljekar.

Trenutke druženja sa svojom porodicom i prijateljima možete da provedete u ugodnom ambijentu sobe za posjete, a ovisno o zdravstvenom stanju pacijenta, posjete mogu biti omogućene i u okviru odjela na kojem je on smješten.

Posjeta u nekim slučajevima može biti zabranjena odlukom nadležnog ljekara, kod određenih

zaraznih bolesti, mjera nadležnih državnih organa i slično, o čemu će pacijent i posjetioci biti obaviješteni.

Kada je riječ o hrani, pacijent od posjetilaca može primati samo voće i sokove.

Molimo vas da slijedite upute osoblja, da uvažavate osoblje i druge pacijente, te da poštujete kućni red Centra. Isto tako vas molimo da prilikom dolaska u “Centar za srce BH” pažljivo pročitate uputstva kućnog reda (LINK!), kako biste se informisali o pravima i obavezama, ne samo pacijenata i posjetilaca, već i našeg osoblja.

Upoznajte se sa kućnim redom

Kada se otvaraju ambulante? Kada upriličeno vrijeme posjeta? Od kada do kada posjete traju? Da li su dozvoljene posjete na odjelima ili samo u okviru dnevnog boravka? Da li posjetioci mogu da unose hranu pacijentima? Ostalo što je predviđeno kućnim redom, a što nije navedeno.

Kontrola infekcija

Rizik od zaraze infekcijom u bolnici je vrlo nizak, ali oko 8% pacijenata u bilo kojoj bolnici u na svijetu, u bilo kojem trenutku, može imati stafilokoknu infekciju.

Kontrola infekcije je jedan od ključnih prioriteta u “Centru za srce BH”. Mi smo među najuspješnijim u regiji kada je riječ o kontroli infekcije, naravno uz angažman i saradnju osoblja, pacijenata i posjetilaca.

Jedno od naših najboljih oružja u borbi protiv infekcija je da osiguramo da pacijenti i posjetioci peru ruke prilikom ulaska i napuštanja bolnice i odjeljenja.

Na pranju ruku se insistira zato što su bakterije koje su otporne na antibiotike u porastu. Kako bi  pacijenti u bolnici bili sigurni, svi moramo paziti na higijenu, redovno prati ruke i koristiti antibakterijske sapune.

Copyright by BHSrce 2017. All rights reserved.